خبرهای داغ:

از صدور پروانه کسب برای سایت همسریابی! تا مطالبه عمومی برای بازگشایی مدارس

شاهرود_نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با موضوع هفته حجاب و عفاف برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۰۰۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
از صدور پروانه کسب برای سایت همسریابی! تا مطالبه عمومی برای بازگشایی مدارسبه گزارش خبرنگار بسیج، فریبا ابوحمزه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه این شهرستان با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در پویش مردمی مطالبه گری عفاف و حجاب اظهار کرد: در روستای رضا آباد خارتوران بیارجمند امروز به مناسبت روز حجاب و عفاف و سالروز ازدواج علی (ع) و فاطمه (س) جشن بزرگی گرفته شده و هفته‌ای یکبار در این منطقه خبرنامه‌های متنوعی توسط خواهران بسیجی توزیع می‌شود.
دبیر کمیته هفته عفاف و حجاب سپاه شاهرود افزود: نمایشگاه‌هایی در در میدان امام (ره) و سطح شهر برقرار شده است که هر روز ساعت ۶ بعدازظهر شروع به فعالیت می کنند وحضور مسئولین در این غرفه ها سبب دلگرمی است.
ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه محصولات عفاف و حجاب/دادن پروانه کسب به همسریابی!
امیر بشیری سرپرست اداره صمت شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه با توجه به تغییر سبک پوشش ، تقاضای جامعه به سمتی رفته که برخی پوشش‌ها را برنمی‌تابد، اظهار کرد: در بازار شاهرود مانتوی بلند پیدا نمی‌کنیم و نیاز به تغییر فرهنگ پوشش است.
وی بر برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب تاکید و افزود: تلاش ما این است که پوشش انسانی و اسلامی را عرضه کنیم و با اتاق اصناف و اتحادیه تولید پوشاک در حال ایجاد این نمایشگاه هستیم که البته این مسئله نیازمند زمان است و فرهنگ سازی هم باید انجام شود.
بشیری با اشاره به مجوز کشوری در سازمان توسعه تجارت،که به برخی کانالها در فضای مجازی  داده می‌شود  گفت: در این سازمان پروانه کسب همسریابی صادر می‌شود و باعث تاسف است و البته ما در شهرستان در باب صدور این مجوزها مقاومت می‌کنیم.
وی در پایان به صرفه جویی در مسئله برق نیز اشاره کرد و افزود: صنایع ما در موضوع برق و صرفه جویی در آن با توجه به تعطیلی آسیب می‌بینند ودر صنایع فولاد و سیمان قطع کامل برق داریم و این موضوع دغدغه بازار و اشتغال است ولی ما اعتقاد داریم در حد توان حتی با کمترین ظرفیت هم به فعالیت خود ادامه دهند.
اجرای برنامه در دهه ولایت در ۳۳ پایگاه اوقات فراغت/توجه جدی به بازگشایی مدارس
سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به اجرای برنامه‌های خاص در ۳۳ پایگاه اوقات فراغت و شبکه شاد در دهه ولایت و امامت و افتتاح سه فضای آموزشی در آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: مردم در مسیر تغییر ذائقه هستند و ما در پروژه مهر تعریف برنامه ای برای موضوع حجاب و عفاف داریم.
موسوی نیز در خاتمه بر بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: باید این مسئله مطالبه عمومی شود تا مدارس باز و بستر آسیب‌های اجتماعی کم شود و موضوعات فرهنگی و اعتقادی و آموزشی با باز شدن مدارس مجددا گسترش یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار