خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین تنها ظرفیت توانمند اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را شجره طیبه بسیج عنوان نمود.
کد خبر: ۹۳۵۷۰۷۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین "سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین طی سخنانی گفت : فلسفه وجودی وتشکیل شجره طیبه بسیج حضور و مشارکت مردم در حکومت می باشد.

سردار فدا با اشاره به ماموریت ذاتی بسیج جهت مقابله با چالشها و موانع و حضور همه جانبه در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی گفت: بسیج یک زمانی در برقراری امنیت عمومی ،یک زمانی در مقابله با توطئه های گروهکها و تجزیه طلبان ،یک زمان در جنگ سخت و زمانی در جنگ نرم به خوبی نقش آفرینی نمود و امروزه در خدمات اجتماعی و خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی گام برداشته و سندی 10ساله را تنظیم نموده و مورد تصویب مقام معظم رهبری قرار گرفته که مبنای آن بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب بنا شده است .

وی در ادامه گفت : ما دنبال نظام اسلامی ،جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی هستیم و عصاره و خلاصه همه اقدامات و چکیده آن را در بیانیه گام دوم انقلاب می توان محقق نمود ،و آن حضور و مشارکت دادن مردم در حکومت است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان با اشاره به ظرفیت و کار آمدی بسیج گفت : تنها ظرفیتی که در کنار سایر دستگاهها می تواند مجری و اجرا کننده بیانیه گام دوم انقلاب باشد و حضور و نقش آفرینی مردم را در اداره حکومت رقم بزند شجره طیبه بسیج است . هیچ سازمان یا نهاد دیگری به غیر از بسیج ، به دلیل حضور توسعه یافته اش در جامعه از طریق پایگاهها ، دفاتر و کانونهایش این توان و ظرفیت را دارا نمی باشد .

وی با اشاره به فلسفه دعا برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) و انتظارنفس کشیدن و آمادگی حضور درکاب آن حضرت گفت: هر کس هر ظرفیت و توانی را که دارد به اندازه وسع خود ،چه مالی و چه با تحمل سختی ها و مشکلات ،بایددر این راه مقدس گام بردارد و از سختی ها نهراسد که نمونه این آمادگی را در زندگی اربعینی می توان مشاهده نمود.

وی در پایا افزود ، با اشاره به محرومیت شهرستان و کمبود امکانات شهری ، بهترین راه پیشرفت و پویایی شهرستان نایین را وحدت و همدلی مسئولین و مردم بیان داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها