برگزاری اردوی جهادی مشترک بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان و دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج در کبگیان

اردوی جهادی مشترک سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان و دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج امروز در بخش کبکیانشهرستان بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۱۰۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ،در ابتدای ورود حقوقدانان به این منطقه به ریاست سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان و معاونین و قضات دادگاه عمومی و انقلاب یاسوج و با مدیریت بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان صورت گرفت، شرکت کنندگان ابتدا با حضور در گلزار مطهر شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند. 

شهردار کبگیان هم از کسری بودجه جهت تکمیل گلزار شهدا خبر دادند که دادستان یاسوج نیز قول پیگیری بودجه تکمیل پروژه گلزار شهدا را دادند.

پس از آن جلسه ای در دفتر امام جمعه کبگیان برگزار شد و دادستان به نمایندگی از حقوقدانان جهادگر هدف از حضور در این منطقه را تشریح کرد و گفت؛ تلاش بر این است تا با اجرای برنامه های جهادی دستگاه قضایی هم در میان مردم باشد و مشکلات آن را از نزدیک بررسی و حل و فصل نماید.

امام جمعه کبگیان نیز ضمن تقدیر از حرکت جهادی حقوقدانان، مسایل و مشکلات را مطرح و خواستار رفع آنها شد .

در این جلسه سه نفر از معتمدین و ریش سفیدان هم مشکلات منطقه کبگیان را مطرح و خواستار حل آنان شدند.

در ادامه حقوقدانان با حضور در مصلی نماز جمعه پاسخگوی مشکلات مطروحه مردم منطقه شدند که بیشتر شکایات شهروندان منطقه مربوط به زمین خواری، قطع بی رویه درختان بلوط و مهمتر از همه احکامی است که در خصوص ساخت سکونت گاه ها در ورودی روستایی منطقه عشایری صادر شده بود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد؛ جلسه جمع بندی و رفع مشکلات مطرح شده مردم و مسؤولان منطقه با حضور ادارات استانی ظرف هفته آینده برگزار  خواهد شد.

انتهای پیام / 

ارسال نظرات
آخرین اخبار