بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم از پایگاه کتابخانه های عمومی استان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار استان قم، از پایگاه مقاومت بسیج اداره کل کتابخانه های عمومی استان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۵۷۱۲۷
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ حجت الاسلام سید رضا عظیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار استان قم، در ادامه بازدید‌های دوره‌ای خود، از پایگاه مقاومت بسیج اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بازدید و در جلسه‌ای با حضور «جعفری» فرمانده و دیگر اعضای شورای این پایگاه شرکت کرد.

وی در این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت‌های بسیجیان این پایگاه، اظهار داشت: اگر امروز آمریکا و اسرائیل در عراق و سوریه و منطقه، با شکست مواجه شده است، بخاطر وجود تفکر مقاومت و روحیه بسیجی و انقلابی است که در وجود شخصیت بی نظیری مثل شهید حاج قاسم سلیمانی تبلور پیدا کرد و آن حماسه بزرگ را که باعث پیروزی جبهه مقاومت شد، آفرید.

«سجاد عمرانی» رئیس اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم نیز در سخنانی بر اهمیت نقش آفرینی بسیجیان ادارات در حل مشکلات مردم و خدمت به آنان تاکید کرد.

 این بازدید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته و اعضای شورای این پایگاه نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در مورد اجرای مناسب‌تر برنامه‌های بسیج و استفاده از ظرفیت‌های موجود ارائه دادند.

انتهای پیام/ بمانی
ارسال نظرات