خبرهای داغ:

همایش ندای فطرت با حضور فرمانده سپاه استان برگزار شد

همایش ندای فطرت و رونمایی از پوستر جشنواره طراوت، با حضور سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۱۳۴
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همایش ندای فطرت  و رونمایی از پوستر جشنواره طراوت گفت: حادثه مسجد گوهرشاد به جهت مقاومت بانوان پاک کشور ما برای حفظ حجاب رخ داد و خون هایی که در راه حجاب ریخته شده است نشان از اهمیت والای حجاب و عفاف دارد.

وی افزود: امروز نبرد غرب با کشور ما در موضوع حجاب به نقطه کلیدی خود رسیده است و دشمنان با روش های مختلف به دنبال ایجاد بی بند و باری در جامعه ما هستند.

او ادامه داد: در جامعه اسلامی رکن اصلی خانواده است و در خانواده زنان نقش محوری را ایفا می کنند و همه ی بانوان باید به نقش خود در خانواده توجه ویژه داشته باشند.

سردار دامغانی تصریح کرد: نگاه دنیای غرب به بانوان مانند کالا است و نتیجه ی این نگاه، بی هویتی و ابتذال هر چه تمام تر در دنیای غرب است.

حجت الاسلام رستمیان مدیر حوزه های علمیه استان سمنان در این همایش گفت: حجاب تکلیف الهی است و رعایت تکلیف الهی بر همگان واجب است.

وی افزود: باید زنان و دختران جامعه ما به این باور دست پیدا کنند که حجاب برای آنها مفید و سودمند است و راه آن ایجاد باب گفت و گو در خصوص حجاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار