تداوم خدمت به روستانیان در پیک کرونا:

با همت گروه جهادی حضرت علی اکبر آب شرب مورد نیاز روستاهای هیرمند تامیین شد

هیرمند/سرهنگ پاسدار حسین فروغی گفت: با همت گروه جهادی حضرت علی اکبر(ع) حوزه مقاومت بسیج عشایری حسین بن علی(ع)، بخش قرقری شهرستان هیرمند، نسبت به آبگیری و توزیع تانکر آب ۳۲ هزار لیتری اقدام شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۱۳۶
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

مدیر سازمان بسیج  عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در هیرمند گفت: با توجه به شرایط بحراتی استان در پیک جدید مرونا و مشکلات بی آبی و تنش آبی در برخی از روستاهای منطقه سیستان به ویژه شهرستان هیرمند جهادگران بسیج عشایری آستین همت بلند کردند تا مشکلات مردم را رفع کنند.

سرهنگ پاسدار حسین فروغی افزود: بسیج وظیفه دارد تا در این شرایط سخت و بحرانی که مردم به او نیاز دارند چون گذشته در میدان حضور یابد و با حمایت از ولی نعمتان خود  با بررسی مشکلات مردم بخشی از گرفتاریهایشان را حل و فصل کند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که بسیج خدمت بی منت را سرلوحه کاری خود قرار داده است و امروز بیش از هر زمان دیگری با اراده و همتی بیشتر در میدان نبرد با کرونا پا به عرصه گذاشته است، فدامه داد: در تداوم خدمت بی منت سپاه  در راستای رفع ‏تنش آبی در روستاهای محروم سیستان و بلوچستان به همت گروه جهادی حضرت علی اکبر(ع) حوزه مقاومت بسیج عشایری حسین بن علی(ع)، بخش قرقری شهرستان هیرمند، نسبت به آبگیری و توزیع تانکر آب ۳۲ هزار لیتری اقدام شد.

وی در پایان اظهار داشت:  آبرسانی به روستاهای محروم یکی از اقدامات مستمر بسیج عشایری در طول سال است، که به منظور آب شرب بین روستاهای صدیق سنچولی، ده مریم ، کهخا که در این فصل از سال دچار تنش شدید آبی هستند و در شبانه روز کمتر از ۲ ساعت از نعمت آب شرب بهره مند هستند، نیز  اقدامات لازم صورت گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار