جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) درگفتگو با بسیج :

بسیج در طرح شهید سلیمانی خود را وقف مردم کرده است

سرهنگ هدایت الله امیری گفت :تیم‌های تخصصی طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا درهرمزگان درحال خدمت رسانی هستندو بسیج همواره با روحیه جهادی و انقلابی خود را وقف نظام و مردم کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۷۱۷۲
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

جانشین سپاه امام سجاد (ع)  استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهارداشت : در گام پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا حدود ۵۰۰ نفر در قالب 150 تیم ثابت و سیار تخصصی کار واکسیناسیون در استان را انجام می‌دهند.


سرهنگ هدایت الله امیری افزود: این طرح از هشتم تیرماه امسال باهمکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی استان و پشتیبانی فرمانداران شهرستان‌ها آغاز شده است.


وی گفت: در این رابطه تعداد هشت مرکز تجمیعی تجهیز شده است و ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی نیز نظارت و ترابری کار با واکسیناسیون در هرمزگان را انجام می‌دهند.


سرهنگ امیری افرود: در بازده زمانی ۱۰ روز سه مرکز، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دوز واکسن تزریق شد و در صورت تامین واکسن، این سازمان آمادگی دارد، روزانه در مراکز تجمیعی و تیم‌های سیار بیش از ۱۰ هزار نفر را واکسینه کند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکنون ۱۰۳ هزار و ۲۵۲ نفر در استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که به ۳۶ هزار و ۲۸۷ نفر از آن‌ها دوز دوم هم تزریق شده است.

ارسال نظرات