خبرهای داغ:
تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه حجاب سال هاست هدف دشمنان بوده و جنایت مسجد گوهرشاد گواه آن است، گفت: با پیروزی انقلاب این هجمه شدت یافته و همواره حجاب مورد آماج دشمنان است..
کد خبر: ۹۳۵۷۱۹۰
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در دیداری که فرماندهان و مسئولان سپاه عاشورا با امام جمعه تبریز داشتند، با انتقاد از عملکرد متولیان ترویج فرهنگ حجاب  و عفاف در جامعه، افزود: وضع کنونی در این حوزه زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه متولیان امر یا اقدامات مناسب و جدی ندارند و یا اقدامات آن ها صوری است، ادامه داد: مصوبات خوبی در خصوص ترویج حجاب و عفاف داریم ولی متاسفانه دستگاه های متولی هر سال به یک برنامه تشریقاتی و نامه اداری در این خصوص اکتفا می کنند.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: سپاه خود را در این خصوص موظف دانسته و با تشکیل قرارگاه زینب(س) در استان و شهرستان ها و اقدامات دیگری از جمله برنامه های فرهنگی و اجتماعی تلاش دارد تا مانع از ترویج برخی ناهنجاری ها در اثر بی توجههی به حوزه حجاب و عفاف شود.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی بستر مناسبی برای ترویج بی حجابی به دست آورده است و متاسفانه با تزلزل بنیان خانواده ها هم تلفاتی می گیرد، اظهارداشت: باید متولیان امر این موضوع را جدی بگیرند و با تکریم بانوان محجبه و ترویج فرهنگ عفاف در قالب برنامه های شاد مانع از دستیابی دشمنان به اهدافشان باشند.

ارسال نظرات