خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند  خبر داد

برگزاری رزمایش شهید «عباس‌پور» با هدف صرفه‌جویی مصرف برق در نهاوند

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری رزمایش ۱۵ روزه شهید «عباس‌پور» با هدف صرفه‌جویی در مصرف برق در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۱۹۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

برگزاری رزمایش شهید «عباس‌پور» با هدف صرفه‌جویی مصرف برق در نهاوندسرهنگ علی مختاری در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برگزاری رزمایش شهید «عباس‌پور» در راستای صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق اظهار داشت: با توجه به شروع فصل گرما و افزایش دما و از سوی دیگر افزایش مصرف برق در روزهای اخیر که بیشتر از تولید در سطح کشور است، بسیج شهرستان برای آگاه‌سازی و اقناع‌سازی مردم شهرستان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها‌‌ی محلات و اقشاری تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: تحقق این برنامه ۱۵ روزه نیازمند همکاری و همراهی مردم عزیز و بزرگوار، مسئولین و همه اصناف است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: در این رزمایش تمام پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان، بسیج رسانه و خبرنگاران بسیج با استفاده‌ از ظرفیت کانال و گروه‌های خود و بسیج فضای مجازی با هشتک‌گذاری، بسیج طلاب روحانیون و ائمه جماعات مساجد در نمازهای جمعه و جماعات، بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان نیز با همراهی اداره آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت شبکه شاد فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین تمام پایگاه‌های مقاومت در سطح ادارات، بسبج اصناف و کارگری در سطح کارخانجات، بسیج جامعه پزشکی، بسبج ورزشکاران، بسیج هنرمندان و سایر اقشار بسیج نیز در این مدت ۱۵ روزه برای عملی کردن این کاهش مصرف و دعوت از مردم به صرفه‌جویی مصرف برق فعال خواهند بود .

مختاری ابراز داشت: انتظار است روسای ادارات، بخشداران، دهیاران و شوراهای شهر و روستا نیز در این برنامه کمک یار سپاه باشند .

وی افزود: فعالان فضای مجازی نیز با انتشار مطالبی در خصوص مدیریت مصرف و خاموش کردن لامپ‌های اضافه و استفاده از لامپ‌های کم مصرف و گذاشتن درجه کولرهای گازی روی ۲۵ درجه و کولر های آبی روی دور کُند و هشتک‌گذاری با عنوان «#نه_به_اسراف_برق» و «#صرفه_جویی_در_مصرف_برق» و استفاده نکردن از لوازم پرمصرف به خصوص در ساعت پیک مصرف ۱۲ الی ۱۸، از مردم برای کاهش مصرف دعوت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار