مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اگیلان با تأکید بر لزوم پرهیز از تجویز نسخه واحد برای مبارزه با کرونا برای همه استان‌ها، گفت: ستاد مرکزی باید تنها روی فعالیت‌های استانی نظارت کند.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۴۸
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام محمد لاکانی صبح سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران مبارزه با کرونا با بیان اینکه طلاب و روحانیون در دوران کرونا بدون اعتنا به پاداش و رتبه فعالیت کردند، اظهار کرد: طلاب و نیرو‌های جهادی خدمات ارزنده‌ای در ایام کرونا مانند غسل اموات کرونایی انجام دادند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان با تاکید بر داشتن برنامه‌ریزی مدون در ایام کرونا، افزود: نباید نسخه واحد برای مبارزه با کرونا برای همه استان‌ها پیچیده شود بلکه ستاد مرکزی باید تنها روی فعالیت‌های استانی نظارت کند.

وی با تاکید بر فراهم کردن امکانات و تجهیزات برای نیرو‌های جهادی، عنوان کرد: گیلان خط مقدم جبهه فرهنگی است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود لذا شکل گیری کارگروه‌ها و اتاق فکر برای انجام کار‌های فاخر توسط نیرو‌های جهادی ضروری است.

لزوم رفع دغدغه‌های طلاب برای خدمات رسانی

یکی از طلاب جهادی حاضر در این جلسه نیز با بیان اینکه نیرو‌های جهادی به حمایت‌های مادی احتیاجی ندارند، گفت: رفع دغدغه و نگرانی‌های طلاب برای خدمات رسانی شایسته‌تر ضروری است.

برهانی، دیگر طلبه جهادی حاضر در این جلسه نیز با اشاره به ضرورت تشکیل هیئت اندیشه ورز متشکل از افراد دلسوز برای مواقع بحران، بیان کرد: کسانی که در زمان بحران به طور میدانی فعالیت دارند باید در این هیئت‌های اندیشه ورز شرکت و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

گفتنی است؛ که در پایان این مراسم از تعدادی از طلاب و نیرو‌های جهادی فعال در ایام کرونا تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات