فرمانده سپاه گلوگاه در گفت و گو با بسیج:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه کار جهادی می طلبد

ساری-فرمانده سپاه گلوگاه  تاکید کرد: همه مسئولان بویژه نهاد‌های دینی و فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مسئولیت دارند و در این زمینه باید جهادی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۵۷۵۳۶
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
خبرگزاری بسیج، سرهنگ سیدحسن یوسفی  پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در گلوگاه با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت::باید مسئولان مراقب هجمه فرهنگی دشمن در تروج فرهنگ بدحجابی در جامعه باشند چنانچه نسبت به این مهم بی توجه صورت بگیرد و  نسبت به آگاهی بخشی به جوانان تلاش نشود  بی‌شک فرهنگ غرب در جامعه ما غالب خواهد شد.

فرمانده سپاه گلوگاه  آگاهی‌بخشی و تعمیق باور‌های دینی را بهترین راهکار برای نجات جوانان از باتلاق فرهنگ غرب و صهیونیست جهانی دانست و افزود: همه مسئولان بویژه نهاد‌های دینی و فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مسئولیت دارند و در این زمینه باید جهادی تلاش کنند.

به گفته سرهنگ یوسفی دشمنان اسلام تلاش‌های گسترده‌ای را برای ترویج فرهنگ برهنگی در جامعه ایرانی دارد وباید در مقابل هجمه دشمنان ایستاد.

فرمانده سپاه گلوگاه در ادامه به برنامه‌های هفته حجاب و عفاف اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، این هفته متفاوت از سال‌های گذشته و بدون تجمع و برپایی همایش، در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

سرهنگ یوسفی اضافه کرد: اجرای برنامه بازارچه محصولات فرهنگی و جشن پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) دو ویژه برنامه‌ای است که توسط بسیج جامعه زنان شهرستان در هفته عفاف و حجاب بر گزار خواهد شد.

فرمانده سپاه گلوگاه به فضاسازی‌های محیطی در سطح شهر و  اجرای مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت حجاب و عفاف، هم اشاره و یادآور شد: راه اندازی کارگاه‌های مشاوره‌ای تحکیم خانواده و سبک زندگی پیش از ازدواج، دیدار با خانواده‌های معزز شهداء، پخش کلیپ با موضوع حجاب و عفاف و سایر برنامه‌های دیگر از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها