خبرهای داغ:

ارائه خدمات رایگان دفتر ثبت ازدواج شهرستان اصلاندوز با هماهنگی بسیج سازندگی

مسؤولان و گروه‌های جهادی شهرستان اصلاندوز علی‌رغم تعطیلی پنج‌شنبه، کار جهادی و خدمت به مردم را در اولویت قرار دادند.
کد خبر: ۹۳۵۷۵۵۰
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش بسیج عشایری اردبیل،در روزهایی که کشور درگیر موج پنجم ویروس منحوس کرونا است، مسؤولان و گروه‌های جهادی شهرستان اصلاندوز علی‌رغم تعطیلی روز پنج‌شنبه، کار جهادی و خدمت به مردم را در اولویت قرار دادند.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین مرحله طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا و مقابله با موج جدید این بیماری در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی از ستاد پیشگیری از کرونا و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی که با قوت بیشتری در جبهه مبارزه با کرونا حضور دارند، قدردانی کرد و افزود: در این مرحله تعداد ۳ هزار ماسک رایگان میان مردم توزیع شد.

نهضت آب‌رسانی به روستاها

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز همچنین از اعزام ۴ دستگاه تانکر آب‌رسانی به روستاها در جهت کاهش مشکلات مردم از بابت آب شرب با همکاری ادارات امور عشایری، آب وفاضلاب، شهرداری و سپاه استان خبر داد.

حسین‌زاده با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی و نهضت آب‌رسانی به روستاها گفت: در این جلسه اعضای ستاد پیشگیری از ویروس کرونا بر همکاری و مساعدت در جهت ایجاد رفاه و کاهش مشکلات مردم تاکید کردند.

ارسال نظرات