خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛

نیاز ویژه استان به توسعه زیرساخت های سلامت، بهداشت و درمان

دکتر محمدبیگی گفت: در حال حاضر استان قزوین نیازمند توجه ویژه به توسعه زیرساخت های حوزه سلامت، بهداشت و درمان است.
کد خبر: ۹۳۵۷۵۶۵
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در شورای برنامه‌ریزی شهرستان البرز بیان کرد: سلامت یکی از مهم‌ترین شاخصه های توسعه محسوب می شود، در حال حاضر استان قزوین نیازمند توجه ویژه به توسعه زیرساخت های حوزه سلامت، بهداشت و درمان است.

وی گفت: برای تحول در حوزه زیرساخت های بیمارستانی و درمانی و بهداشتی استان قزوین، مسئولان در سطح ملی و استانی باید همت مضاعف داشته باشند. ما باید به عنوان حاکمیت، هزینه های درمان را با نرخ دولتی در اختیار مردم قرار دهیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛ اظهار کرد: بودجه فرهنگی ما به مثابه سوزنی در انبار کاه است که نمی‌توان با این بودجه اقدامات و فعالیت‌های شگرفی را در حوزه فرهنگ انجام داد. درست است که تمایل بودجه به سمت بهبود و توسعه زیرساخت ها، تقویت حوزه‌های معیشتی و اقتصادی قرار دارد اما باید برای حوزه های فرهنگی، اعتقادی و دینی نیز بودجه مناسبی در نظر گرفته شود.

دکتر محمدبیگی عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته توسط نمایندگان استان و استاندار و مسئولان استانی بودجه استان قزوین در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل با رشد حداقل سه برابری مواجه بود. همچنین برای اولین بار حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه محرومیت‌زدایی استان قزوین اختصاص یافت که با این بودجه می توان شاهد تحول خوبی در مناطق محروم استان قزوین بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار