به همت کانون فرهنگی هنری شهید کارگر؛

نخستین برنامه دهه غدیر در میانه کلید خورد

تبریز- به همت کانون فرهنگی هنری شهید کارگر اولین برنامه دهه غدیر و با هدف توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان، در شهرستان میانه کلید خورد.
کد خبر: ۹۳۵۷۶۳۱
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کارگر مسجد آقایار سلطان میانه از اجرای مرحله دوازدهم طرح کمک مومنانه این کانون در قالب اجرای سنت حسنه ذبح قربانی و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان و اقشار کم در آمد شهرستان در روز عید قربان خبر داد و گفت: این قربانی به نیت سلامتی آقا امام زمان(عج) و دفع بلا از مردم کشورمان انجام می شود.

   حسین غلامپور با اشاره به وضعیت کرونایی جامعه، افزود: تهیه و ذبح این دام ها با دقت و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زیر نظر کارشناسان دامپزشکی و به همت کانون فرهنگی هنری شهید کارگر مسجد آقایار سلطان و کانون فرهنگی تبلیغی فطرت میانه انجام خواهد شد.

   وی افزودد: پیش از این نیز قربانی 9 راس گوسفند به ارزش 275 میلیون ريال و 350 بسته غذایی اعم از گوشت قربانی و ارزاق به ارزش 170 میلیون ریال در راستای انجام کمک های مومنانه، به همت این کانون و خیرین مسجد آقایار سلطان در ماه شعبان و رمضان جمع آوری و توزیع شده است.

   غلامپور با اشاره به فرمایشی از امیرالمومنین علی(ع) مبنی بر اهمیت قربانی کردن، افزود: هر کسی می تواند به قدر وسع و توان مالی خود در این طرح شرکت کرده و از ثواب و اجر مراسم قربانی عید سعید قربان بهره مند شود و بدین منظور، خیران می توانند کمک های خود را جهت سهیم شدن در طرح عید قربان به شماره کارت 5859837007874163  که به نام کانون فرهنگی هنری شهید کارگز مسجد آقایار سلطان می باشد، واریز و یا با شماره 09910076396 تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار