فضای مجازی بستری برای نهادینه‌سازی عفاف و حجاب است

فرماندار میاندوآب گفت: امروزه فضای مجازی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ و حجاب در بین جوانان ایجاد کرده، که برای این منظور باید با تولیدات محتوایی و متناسب با این فضا، عفاف و حجاب را در جامعه گسترش داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۶۸۲
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حسام شیرازه‌محبت، فرماندار میاندوآب، امروز در جلسه گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در  میاندوآب، با بیان اینکه حجاب یک مقوله دینی و اجتماعی است، اظهار کرد: حجاب یک موضوع فطری است که از اول تاریخ بشریت تا به امروز انسان‌ها به صورت‌های مختلف سعی داشتند حجاب خود را رعایت کنند.

 وی با بیان حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، افزود: لزوم رعایت عفاف و حجاب در همه ادیان آسمانی تأکید شده است و اینکه برخی تنها آن را مختص به اسلام می‌دانند، موضوع درستی نیست.

فرماندار میاندوآب ادامه داد: دشمنان برای از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده و با استفاده از غول‌های رسانه‌ای خویش برای مقابله با آن تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد: دلیل این همه تبلیغات دشمنان علیه حجاب، نقش موثر آن در استحکام بنیان خانواده و جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است که نباید از این موضوع غفلت کرد.

شیرازه‌محبت گفت: امروزه فضای مجازی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ و حجاب در بین جوانان ایجاد کرده است که برای این منظور باید با تولیدات محتوایی و متناسب با این فضا، عفاف و حجاب را در جامعه گسترش داد.

وی با بیان اینکه مبنای تشکیل جمهوری اسلامی براساس ایدئولوژی و فرهنگ است، گفت: از این رو باید توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی در جامعه صورت گیرد که هرگونه بی‌توجهی به این موضوع اثرات جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار