خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم (س) کبودراهنگ عنوان کرد
کبودراهنگ-فرمانده حوزه حضرت مریم (س) کبودراهنگ گفت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه با هدف امیدآفرینی و خدمت خالصانه توسط خیرین و معتمدین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۷۷۱۸
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱

اجرای کمک‌های مؤمنانه با هدف امیدآفرینی و خدمت خالصانهمریم شیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: از آغازین روزهای ورود ویروس منحوس کرونا به کشور، مردم روستای شاوه همچون هموطنان دیگر به فرامین رهبر معظم انقلاب درباره  مواسات و کمک مؤمنانه لبیک گفتند.

وی افزود: اهالی روستای شاوه شهرستان کبودراهنگ کمک‌های مومنانه خود را در قالب بسته‌های معیشتی، کمک‌های نقدی، تهیه جهیزیه و ذبح قربانی به صورت مستمر به همنوعان خود در روستا تقدیم می‌کنند.

فرمانده حوزه حضرت مریم (س) کبودراهنگ ابراز داشت: رزمایش کمک‌های مومنانه در راستای توزیع بسته‌ها بین اقشار ضعیف و آسیب دیده از ویروس کرونا با هدف امیدآفرینی و خدمت خالصانه توسط خیرین و معتمدین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، مقداری از این کمک‌ها در بین خانواده‌های بی‌سرپرست تعدادی از روستاهای اطراف نیز  توزیع می‌شود.

شیری در پایان ضمن تشکر از مردم ولایتمدار روستای شاوه افزود: کمک مومنانه و رزمایش مواسات تا برگشت به وضعیت عادی زندگی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات