خبرهای داغ:

جلسه مسئول بسیج حقوق دانان استان با رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان

جلسه مسئول بسیج حقوق دانان استان سمنان و جناب سرهنگ امامی با رئیس و نائب رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۷۵۵
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛جلسه مسئول بسیج حقوق دانان استان سمنان و جناب سرهنگ امامی با رئیس و نائب رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان برگزار شد.

جلسه مسئول بسیج حقوق دانان استان سمنان و جناب سرهنگ امامی با رئیس و نائب رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان
دراین جلسه سرهنگ امامی مسئول ستاد تخصصی اقشار از تاثیر گذاری اقشار بسیج در جامعه گفت و بسیج حقوق دانان را از مهم ترین و تاثیر گذار ترین اقشار در جامعه دانست .
مهدی سعدی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان نیر از تاثیر گذاری ونقش حقوق دانان در جامعه گفت و اینکه حقوق دانان می‌توانند در همه زمینه ها در جامعه نقش آفرین باشند چون این قشر از فرهیختگان و نخبگان جامعه هستند.
آقای مداح رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری نیز از اهمیت و تاثیر بسیج در جامعه ونقش آفرینی بسیجیان در عرصه های مختلف گفت و  ایشان از برگزاری این جلسه ابراز خرسندی کرد و اعضای مرکز کارشناسان رسمی دادگستری اکثرا عضو بسیج هستند.

ایشان ظرفیت موجود در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری را متعلق به بسیج دانست و آمادگی خود را در اجرای برنامه ها وهمکاری وهماهنگی با بسیج حقوق دانان استان سمنان در عرصه های مختلف اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها