خبرهای داغ:
مسئول مدارس دخترانه راهیان کوثر آذربایجان غربی:

دشمن برای کمرنگ شدن حجاب در ایران تلاش می‌کند

مسئول مدارس دخترانه راهیان کوثر آذربایجان غربی گفت: دشمنان برای کمرنگ کردن حجاب در ایران اسلامی تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۳۶
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رزم جو در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه، اظهار کرد: دشمنان برای از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده و با استفاده از غول‌های رسانه‌ای خویش برای مقابله با آن تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد: دلیل این همه تبلیغات دشمنان علیه حجاب، نقش موثر آن در استحکام نهاد خانواده و جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است که نباید از این موضوع غفلت کرد.

وی با بیان اینکه، امروزه فضای مجازی فرصت مناسبی برای ترویج حجاب در بین جوانان فراهم کرده است، گفت: لازم است که از این فرصت به دست آمده حداکثر استفاده را بکنیم.

این مسئول با بیان اینکه، در مدارس راهیان کوثر آذربایجان غربی تربیت مقدم بر تعلیم است، اضافه کرد: همان طور که برای ارتقای کمی و کیفی آموزش تلاش می‌کنیم، درصدد هستیم نسلی را تربیت کنیم که به ارزش‌های اسلامی همچون حجاب، عفت و حیا پایبند باشند.

وی با بیان اینکه همه کادر آموزشی و اجرایی مدارس راهیان کوثر افرادی متعهد و متخصص هستند، اضافه کرد: در گزینش معلمان، مدیران و ... با حساسیت مضاعف اقدام می‌کنیم، تا خانواده‌ها با طیب خاطر فرزندان خود را به مدارس بسپارند.

رزم‌جو با اظهار اینکه، تربیت نسل انقلابی و متدین و در عین حال توانمند مهم‌ترین رسالت مدارس راهیان کوثر است، اضافه کرد: برای جامه عمل پوشاندن به تعهد خود در قبال خانواده‌ها حداکثر توان خود را به کار بسته‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات