خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی نیازمند کار جهادی است

کبودراهنگ-مسئول بسیج سازندگی حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ گفت: علاوه بر پروژه محرومیت‌زدایی در روستاها، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی نیز نیازمند کار جهادی است.
کد خبر: ۹۳۵۷۹۱۴
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی نیازمند کار جهادی استمعصومه رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: گروه جهادی رهروان ولایت حوزه حضرت زهرا(س) به مناسبت هفته عفاف و حجاب اقدام به برگزاری اردوهای جهادی مشاوره‌ای در روستاهای محروم شهرستان کرده است.

وی گفت: مهمترین هدف اردوهای جهادی، سازندگی است اما همین سازندگی تنها یک معنا و مفهوم خاص را در بر نمی‌گیرد، سازندگی تنها با ساخت و احداث پروژه در مناطق محروم محقق نمی‎شود ما باید در همه زمینه‌ها فعال باشیم و در ساختن جامعه اسلامی قدمی هر چند کوچک برداریم .

مسئول بسیج سازندگی حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ افزود: علاوه بر پروژه محرومیت‌زدایی در روستاها، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی نیز نیازمند کار جهادی است و این مهم در این برهه زمانی و با وجود هجمه دشمنان در فضای مجازی نیازمند کار و تلاش شبانه‌روزی و مستمراست و مختص زمان و تاریخ خاصی نیست و همیشه باید به این امر مهم پرداخته شود تا فرهنگ عفت و حیای فاطمی در جامعه ما غالب شود.

وی بیان کرد: گروه جهادی رهروان ولایت حوزه حضرت زهرا(س) این بار نیز بسیج شد تا خدمتی خالصانه با هدف پاسخگویی به شبهات رایج در زمینه عفاف و حجاب در روستاهای ولی محمد، قوره جینه، داس قلعه، کوهین، ناصرآباد، ایده‌لو، قرخ بلاغ و پیرانبار و قراگل شهرستان کبودراهنگ در قالب اردوهای جهادی ارائه کرده است.

رستمی از تمام بسیجیان که با صبر و شکیبایی و نیت خالصانه در این کار جهادی پای کار بودند تقدیر و اظهار کرد: در این اردوهای جهادی سعی شد ضمن ارائه خدمات دینی و روانشناسی به بانوان روستاها، احکام اسلامی و حدود شرعی در پوشش و روابط با نامحرم بازگو شود و خوشبختانه با استقبال عمومی مواجهه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار