آتش سوزی جنگل ها و مراتع کوه های خامی و نارک در اطراف شهرستان گچساران با تلاش نیروهای تیپ ۴۸فتح، مردم، مسئولان و حافظان محیط زیست و منابع طبیعی مهار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۹۶۶
|
۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  در این آتش‌سوزی بخش زیادی از جنگل ها و مراتع کوه های خامی و نارک در آن از بین رفت اما در نهایت با تلاش های همه جانبه مسولان،  مردم و نیروهای تازه نفس تیپ ۴۸فتح، محیط زیست و منابع طبیعی و ... بعد از چند روز مهار شد.

 سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد در همان آغازین روزهای این آتش‌سوزی به همراه استاندار و برخی مسولان استان در ارتفاعات کوه خامی و نارک حضور یافتند و از آمادگی تیپ ۴۸ فتح برای مهار آتش خبر دادند.

با توجه به گستردگی سطح آتش سوزی در جنگلها و مراتع کوهای خامی و نارک و همچنین وزش بادشدید که منجر به تشدید روند آتش سوزی شد در این راستا نیروهای تازه نفس تیپ ۴۸ فتح به منقطه اعزام شدند و شروع به مهار آتش نمودند.

 تلاش شبانه روزی نیروی مردمی ،بسیج،  سپاه، مسولان، محیط زیست، منابع طبیعی،  تیپ ۴۸ فتح و سایر نهادها سرانجام منجر به مهار آتش در کوه های خامی و نارک در منطقه گچساران شد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات