شاهرود_امام جمعه موقت شاهرود با بیان این که مردم در چند سال گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شدند، گفت: حل مشکلات اقتصادی و زندگی روزانه مردم باید در اولویت برنامه ریزی‌های دولت جدید باشد.
کد خبر: ۹۳۵۸۰۳۲
|
۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
حل مشکلات اقتصادی مردم باید در اولویت برنامه ریزی‌های دولت جدید باشدبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مصلای بزرگ پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رییس جمهوری منتخب در فراخوانی معرفی مسوولان جدید را خواستار شده است، اما بهتر است دولت جدید برای حل مشکلات کشور هم از همه مردم ایران نظرخواهی کند.
امام جمعه موقت شاهرود افزود: از آنجا که همه مردم با مشکلات ریز و درشت روبرو هستند، پیشنهاد‌های بهتری هم می‌توانند بدهند.
وی با بیان این که مردم در چند سال گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شدند، گفت: حل مشکلات اقتصادی و زندگی روزانه مردم باید در اولویت برنامه ریزی‌های دولت جدید باشد.
نظری به طرح ساخت یک میلیون واحد مسکونی در هر سال توسط دولت جدید هم اشاره کرد و افزود: با این که این کار ممکن است چند رشته تولیدی را رونق دهد، ولی بهتر است برای رونق همه واحد‌های تولیدی برنامه داشت.
امام جمعه موقت شاهرود به واریز یارانه ۴۵ هزار تومانی هم اشاره کرد و گفت: به جای واریز نقدی این مبلغ بهتر است دولت جدید کارت‌های خرید کالای ایرانی به مردم بدهد تا بدینوسیله کارخانجات داخلی هم رونق یابند.
وی تثبیت قیمت‌ها را یکی دیگر از اولویت‌های دولت جدید خواند و افزود: کاهش قیمت‌ها و نظارت بیشتر بر بازار هم باید در اولویت‌های بعدی قرار گیرند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود حاشیه سازی‌های دشمنان در طول سالیان گذشته را هم یادآور شد و اظهار کرد: آن‌ها می‌خواند با مشغول کردن دولت‌ها اجازه ندهند مشکلات داخلی حل شود.
نظری گفت: آن‌ها می‌خواهند به هر شکل که شده ثابت کنند نظام دینی کارآمد نیست، اما سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید با رفتار انقلابی و جهادی تلاش کنند دشمنان به خواسته‌های خود نرسند.
امام جمعه موقت شاهرود به شهادت امام محمد باقر (ع) هم اشاره کرد و افزود: این امام همام و نیز امام صادق (ع) با فرصت‌های محدودی که داشتند تفسیر کاملی از قرآن و احکام دین برای مردم ارایه کردند.
وی گفت: امام حسین (ع) در دعای این روز همه معارف را مطرح کرده بنابر این مردم بهتر است در باره مضامین این دعا دقت بیشتری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها