خبرهای داغ:

یکی از پیامدهای حجاب، حفظ کانون خانواده‌هاست

یک کارشناس علوم دینی گفت: یکی از پیامدهای حجاب، حفظ کانون گرم خانواده‌هاست.
کد خبر: ۹۳۵۸۰۸۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام اسماعیل نجفی در جلسه اخلاق کارکنان که همزمان با هفته عفاف و حجاب در کانون بسیج جوانان سپاه سلماس برگزار شد، اظهار کرد: خانواده محکم ترین بنیان در اسلام ذکر شده و همین امر مانع از بروز آسیب های جدی در جوامع اسلامی است و دشمن نیز به اهمیت خانواده در جامعه اسلامی پی برده است.

نجفی استاد  اخلاق با اشاره به نقشه های فرهنگی دشمن برای ایجاد شبهه و تزلزل در خانواده های ایرانی، تصریح کرد: از بین رفتن کانون خانواده تأثیر زیادی در بروز ناهنجاری ها در جامعه دارد و از آنجایی که دشمن به این موضوع مهم رسیده است، به دنبال از بین بردن این بنیان بوده و برای رسیدن به مقصود خود از ابزارهای فرهنگی استفاده می کند، که یکی از آنها ترویج بی‌حجابی است.

وی بر ضرورت نهادینه کردن اخلاق اسلامی در خانواده تأکید کرد و گفت: سخت گیری های به جا که مانع از سقوط اعضای خانواده به ورطه نابودی اخلاق می شود، برای حفظ نظام خانواده ضروری بوده و رعایت اخلاق اسلامی ضامن بقای خانواده است.

وی همچنین به تأکیدات مقام معظم رهبری بر پرداختن نسل جوان به تحصیل، تهذیب و ورزش اشاره کرد و افزود: پرداختن جوانان به ورزش، پرهیز از گناه و تحصیل علم، مانع از فروپاشی نظام اخلاقی در جامعه شده و جوانان سالم، خانواده های سالم و جامعه ای موفق را می سازند.

انتهای پیام

ارسال نظرات