خبرهای داغ:
در نامه شهید مدافع حرم سلطان مردای خطاب به همسرش آمده است
تبریز- شهید مدافع حرم علی سلطان مردای خطاب به همسرش نوشته استب: با تو‌ ای سراپا همه خوبی پیمان می‌بندم که هیچ‌چیز نتواند ما را از هم جدا کند؛ مگر شهادت.
کد خبر: ۹۳۵۸۱۲۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، «علی سلطان‌مرادی» متولد سال ۱۳۵۷، از نیرو‌های باتجربه نظامی بود که در کنار شهیدان «علی یزدانی»، «علی‌اصغر شیردل»، «محرم ترک»، «محمودرضا بیضایی» و دیگر شهدای عرصه جبهه مقاومت نقش‌آفرینی کرد، تا این‌که سرانجام در ۲۲ بهمن سال ۹۳ در برخورد با کمین دشمن در استان «درعا» سوریه به‌همراه «عباس عبداللهی» به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از چهار سال از شهادتش به کشور بازگشت.

آخرین نامه‌ شهید مدافع حرم «علی سلطان‌مرادی» خطاب به همسرش:

«السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)

عشق را با هر دلی نسبت به قدر جوهر است قطره بر گل شبنم و در قعر دریا گوهر است

خدایا! در دوران حیاتم هرگاه محبت کسی را به دل خریدم، ناگاه دلم را از ناحیه وی شکستی و او را در نظرم خراب کردی و به هر که عشق ورزیدم، قرار از من گرفتی و پریشانم کردی.

خدایا! خود می‌دانم که این حکمت جز برای آن نبوده که دل از همه بِبُرّم و روی به سرچشمه محبت‌ها نمایم!

خدایا! اکنون یاری یافته‌ام که احساس می‌کنم هر قدر محبتم نسبت به او زیاد می‌شود، چندین برابر نسبت به تو مهر و محبت بیشتری در من به وجود می‌آید. عشق به او را در جهت عشق به ذات تو می‌یابم.

بار خدایا! از تو می‌خواهم که روز به روز بر این مهر و محبت بیافزایی و آن را به کمال برسانی و در جهت رسیدن به ذات خودت هدایت کنی.

همسر عزیزم!

صمیمانه‌ترین سلام‌ها و درود‌ها نثار روح پاک و ملکوتی تو باد که طعم عشق و محبت را به من چشاندی و در راه رسیدن به عشق واقعی و حقیقی، دست مرا گرفته و به پیش می‌بری، امیدوارم که همیشه در کنار هم از پیروان امام زمان (عج) باشیم و شهادت نصیب‌مان شود.

امیدوارم که در هر لحظه از عمر پربرکت خود، بهترین زنان دو عالم را که همان فاطمه زهرا (س) است؛ الگو و سرمشق خویش قرار دهی. از زندگی این بانوی بزرگ هر لحظه درس و سر مشق بگیری، به امید آن‌که از پویندگان واقعی راه والاترین زوج عالم یعنی علی (ع) و فاطمه (س) باشیم.

با تو‌ای سراپا همه خوبی پیمان می‌بندم که هیچ‌چیز نتواند ما را از هم جدا کند؛ مگر شهادت و لقاء خداوند متعال. اگر هم چنین شود، حتی در بهشت برین نیز تو را فراموش نخواهم کرد.»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها