مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:
زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:گسترش و تقویت ارتباط با دیگران،افزایش قدرت تصمیم گیری و استقلال و اعتماد به نفس ازمزیت های خدمت سربازی است.
کد خبر: ۹۳۵۸۱۹۵
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در نشست صمیمی با سربازان وظيفه اين نهادبا بیان اینکه  سربازان یکی از پایه‌های مهم نیرو‌های مسلح هستند،اظهار کرد:سربازان رکن اصلی دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی می باشند.

افزایش استقلال وعزت نفس؛از ویژگی های خدمت سربازی است

 

وی با بیان اینکه  نیروی زمینی،ستون فقرات سایر  نیروهای مسلح است، بیان کرد :نیروی زمینی با قدرت ماموریت‌های محوله را در کنار سایر قوای مسلح به خوبی انجام می‌دهد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سربازان زیر پرچم عزت و شرف جامعه خدمت می کنند، خاطرنشان کرد : عدم استفاده از ظرفیت وتوانمندی سربازان  سبب کاهش کارآیی و امنیت می شود.

 

افزایش استقلال وعزت نفس؛از ویژگی های خدمت سربازی است

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با اشاره به هماهنگی وهم افزایی تمامی اقشار مردم در  دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد :هماهنگی و انسجام میان اقشار مختلف مردم نظیر بسیجیان،سربازان ، فرماندهان و... سبب شکست دشمن گردید.

 

وی با اشاره به وصیتنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : ایشان در وصیتنامه خود بر عبارت سرباز قاسم سلیمانی تاکید کردند که این مهم  نشان دهنده ی جایگاه ویژه سربازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

افزایش استقلال وعزت نفس؛از ویژگی های خدمت سربازی است

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان در ادامه با بیان اینکه تنها راه رسیدن به هدف  «عبادت» و «عبودیت» است، تصریح کرد : انسانها  قبل از رسیدن به عبودیت باید به عبد بودن برسند و همچنین در تشهد نماز شهادت می دهیم حضرت محمد (ص)عبد خداوند متعال است و تا زمانی که عبودیت نباشد رسالت امکان پذیر نیست.

 

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه دوران سربازی موجب تقویت روحیه ایثار و مقاومت می شود، عنوان کرد :دوران سربازی سبب تقویت روحیه، کمک به همنوع و تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا مي شود.

افزایش استقلال وعزت نفس؛از ویژگی های خدمت سربازی است

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه وجود سربازان هر کشور نشان دهنده ی اقتدار آن کشور است، افزود : وجود سربازان موجب امنیت جامعه شده و دشمنان جرات تعرض به خاک آن کشور را نخواهند داشت.

 

وی در پایان گسترش و تقویت ارتباط با دیگران،افزایش قدرت تصمیم گیری و استقلال و اعتماد به نفس را از دیگر مزیت های این دوران برشمرد وافزود:افزایش انتقادپذیری وکسب توانمندی از دیگر ویژگی های این دوران است.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات