خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر خبر داد

اجرای برنامه‌های هنری طی هفته عفاف و حجاب در ملایر

ملایر-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر از انجام برنامه‌های هنری در هفته عفاف و حجاب در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۱۹۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

اجرای برنامه‌های هنری طی هفته عفاف و حجاب در ملایرمهین نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی به همت بسیج جامعه زنان و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در سطح شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: به مناسبت این ایام گروهی از هنرمندان شهرستان ملایر همگام با گروه جهادی زینبیان زمان در طول هفته عفاف و حجاب در مناطقی از شهرستان به انجام برنامه‌های هنری با موضوع حجاب پرداختند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر  ابراز داشت: هدف از این برنامه‌ها شناخت فلسفه حجاب با زبان هنر برای کودکان و نوجوانانی است که نسل آینده این جامعه را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: همچنین به مدت یک هفته نمایشگاه‌های کتاب و محصولات عفاف و حجاب در سطح شهرستان برپا شد که علاقه‌مندان از آن بازدید کردند.

نظری تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها که به صورت چرخشی در نقاط مختلف شهرستان و به همت گروه جهادی زینبیان زمان(دختران و پسران حاج قاسم ) برپا شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های نقاشی با موضوع عفاف و حجاب برای کودکان و نوجوانان گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب کارگاه‌های نقاشی و رنگ آمیزی تصاویر با موضوع حجاب برای کودکان و نوجوانان در طول هفته برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ملایر عنوان کرد: در این کارگاه علاوه بر نقاشی و رنگ آمیزی کودکان با فلسفه حجاب و پوشش مناسب نیز آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات