خبرهای داغ:
معاون عملیات نیروی زمینی سپاه در بازدید از محور عملیاتی تیپ ۸۲ قزوین در منطقه مرزی شمالغرب کشور؛

دلاور مردی یگان قزوین به فرماندهی سردار جعفرخانی، مقدمه فتح الفتوح ارتفاعات شمالغرب بود

سردار معدنی گفت: مقدمه فتح الفتوح ارتفاعات مرزی عملیاتی شمالغرب توسط یگان قزوین با فتح ارتفاع قطمان و دلاور مردی سردار شهید جعفرخانی با فتح ارتفاعات جاسوسان بود.
کد خبر: ۹۳۵۸۲۰۲
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار ولی الله معدنی معاون عملیات نیروی زمینی سپاه به همراه سردار مجید ارجمندی فر، جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا و جمعی از فرماندهان سپاه های استانی از محور عملیاتی تیپ ۸۲ قزوین در منطقه مرزی شمالغرب کشور بازدید میدانی کردند.

سردار معدنی در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه جاسوسان در سال ۹۱ از رشادت های سردارشهید جعفرخانی و گردان تکاور قزوین و شهید حسین پور در فتح ارتفاعات جاسوسان و قطمان تقدیر کرد.

وی گفت: مقدمه فتح الفتوح ارتفاعات مرزی عملیاتی شمالغرب توسط یگان قزوین با فتح ارتفاع قطمان و دلاور مردی سردار شهید جعفرخانی با فتح ارتفاعات جاسوسان بود.

سردار معدنی عنوان کرد: شهید جعفرخانی هرگز هراسی از سختی ها نداشت و در بسیاری از مرزهای غرب و شرق کشور به ماموریت های سخت و طاقت فرسایی به مبارزه با نیروهای خرابکار و تروریستی وابسته به غرب پرداخت. به نحوی که هر خطری را در مقابل دفاع از سرزمین اسلامی، با جان و دل پذیرا بود.

گفتنی است؛ در این دیدار سرهنگ پاسدار جمشید رفیعی آتانی معاون هماهنگ کننده تیپ ۸۲ گزارش مختصری از حضور رزمندگان قزوین در شمالغرب و فعالیت های این رزمندگان در زمینه مبارزه با اشرار و ضد انقلاب، گروهک های معاند و منافق و همچنین مبارزه با قاچاق انسان و احشام و مشروبات الکلی ارائه کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها