دیدار منتخبین شورای اسلامی چلگرد با مسئولان سپاه کوهرنگ

دیدار و نشست صمیمی منتخبین شورای اسلامی شهر چلگرد با فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولان در سپاه ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۲۰۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اعضای منتخب شورای اسلامی شهر چلگرد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ دیدار و گفت‌وگو کردند.

عزیز موسایی فرمانده سپاه کوهرنگ در این دیدار گفت: امیدواریم که با همفکری، هم افزایی و همدلی بتوانیم در راستای خدمت رسانی خالصانه و صادقانه به شهروندان شهر چلگرد کوشا باشیم.

وی خاطر نشان کرد: منتخبین مردم در شورای  شهر چلگرد همه از چهره های ولایی، مردمی و با تجربه مدیریتی این شهر هستند و این انتخابات نشان داد که مردم همچنان به آرمان ها و اهداف انقلاب پایبند هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ بیان کرد: این را همه به خوبی نیز واقف هستیم که مردم صداقت و عملکرد ما را می‌بینند، پس باید با روحیه جهادی و انقلابی برای خدمت گذاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزید.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ  اظهار کرد: باید بدون هرگونه نگاه سیاسی رقابت‌ها را کنار گذاشت و با وحدت و همدلی در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم و شهرستان گام برداشت چرا که خدمت به مردم موهبتی است که نصیب هر کسی نخواهد شد.

موسایی  اضافه کرد: سپاه در کنار مردم است و اگر سپاه امروز سربلند است بخاطر همین مردم‌داری بوده چرا که افتخار خدمت گزاری به مردم را دارد بنابراین در هر شرایطی باید مدافع حقوق مردم باشیم.

ارسال نظرات