خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

مشکلات حوزه حجاب به دلیل عدم معرفی درست دین است

غفاری گفت: اگر فضایی معنوی در جامعه ایجاد شود مشکلات حوزه حجاب حل خواهد شد. اما چون دین به خوبی معرفی نشده، موضوع حجاب در جامعه مغفول مانده است.
کد خبر: ۹۳۵۸۲۲۲
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمود غفاری کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در جمع بسیجیان پایگاه زینبیه حوزه حضرت فاطمه(س) بیان کرد؛ انتخابات ما یکی از آزمون های الهی بود و امیدوار یم که در این دولت انقلابی مشکلات مرتفع شود.

وی آشنا شدن با قوانین و سنت های الهی را مهم دانست و گفت: اگر امت ها قوانین الهی را بشناسند و این قوانین در زندگی آنها جاری و ساری باشد قطعا شرایط ایده آل و مناسب‌تری در جامعه برای زندگی فردی و اجتماعی افراد ایجاد خواهد شد.

غفاری یادآور شد: ملتی که پای آرمان های خود ایستادند و برای این آرمان ها، شهیدان زیادی تقدیم انقلاب کردند مستحق مشکلات عدیده ای که به دلیل مدیریت سو در جامعه ایجاد شده، نیستند.

وی افزود: جامعه در هر مسیری حرکت کند سنت ها هم به همان سمت متمایل می شود و اگر یک جامعه بر اساس توحید حرکت کند نتیجه آن مثبت خواهد شد.

کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین
تقوا را صرفا محدود به معنای لغوی آن ندانست و اضافه کرد: تقوا باید در تمام شئونات ما نمایان باشد مانند روابط همسران، همسایه ها ،کسبه، رانندگی و غیره که در هر کدام تقوا به شکلی لحاظ می شود.

وی در ادامه ایمان و تقوا را محور تمام تحولات اجتماعی دانست و تصریح کرد: دور بودن جامعه از تقوا مسبب به هم ریختگی در جامعه است. نماز و روزه و حجاب را صورت ظاهری ایمان است اما ایمان باطنی در همه روابط انسان باید مورد توجه قرار گیرد.

غفاری گفت: حجاب یکی از مقوله های مهم جامعه اسلامی است که باید از سوی فرد بدون اجبار پذیرفته شود لذا اجرای برنامه هایی که جوانان را نسبت به حجاب و عفاف راغب می کند امری ضروری است. اگر فضایی معنوی را در جامعه ایجاد کنند مشکلات مربوط به حجاب حل خواهد شد. اما چون دین به خوبی معرفی نشده، موضوع حجاب در جامعه مشکل دارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار