بیانیه

دشمنان اسلام برای محو حجاب تلاش می‌کنند

در بیانیه اداره ارشاد استان آمده است: دشمنان اسلام برای محو حجاب تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۵۸۲۷۱
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت هفته حجاب و عفاف بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ذَلِک أَدْنی أَن یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ (احزاب/۵۹)

21 تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب، روزی که دژخیمان رضاخان، مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند، 21 تیرماه یادآور شهامت و غیرت مردان و زنان با ایمان و با اراده‌ای است که به پا خاستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین مقدس ایران توسط رژیم دست نشانده پهلوی روا می شد از میان بردارند و با نثار جان خویش به تمامی دنیا بفهمانند که ایرانی جان می دهد اما ذلت نمی‌پذیرد.

جهان غرب و دشمنان اسلام با برنامه ریزی سعی در محو و بی ارزش جلوه دادن مبانی اسلامی و مباحثی همچون حجاب هراسی، منع حجاب و با ترویج مظاهر بی عفتی، بی بند و باری و بدحجابی در داخل و کمرنگ نمودن نمادهای فرهنگ اسلامی و سایر مظاهر دینی در جامعه ایرانی  تلاش می کنند تا به هنجارشکنی در جامعه اسلامی بپردازند.

ما کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، مدافع صیانت از حریم خانواده در اعتراض به مظاهر خلاف عفت در کشور و در راستای عمل به دستورات اسلام و آموزه های قرآنی خواهان اجرای طرح ملی عفاف و حجاب و گسترش فرهنگ پوشش اسلامی و احیاء ارزش های اخلاقی و حفظ جایگاه بانوان و خانواده مسلمان ایرانی هستیم.      

انتهای پیام

ارسال نظرات