معاون هماهنگ کننده دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز:
حجت السلام والمسلمین رسولی گفت: مکتب حضرت سید الشهداء(ع) مدافعان حرم را به اوج عزتمندی رساند و آنان در این جبهه مقاومت به فرماندهی سردار سلیمانی از آرمان های امامین انقلاب حفاظت کردند.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۰۳
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج، حجت السلام والمسلمین رسولی با اشاره به رشادت های مدافعین حرم در مقابله با گروه تروریستی داعش، اظهار داشت: رزمندگان مدافع حرم که بخشی از این عزیزان فیض عظیم شهادت نایل شدند، بسیاری از آن‌ها به درجه‌ی ایثارگری رسیدند و در همین راه انجام وظیفه می‌کنند، مجموعه‌ی این عزیزان برای دفاع از حقانیت اسلام در این عرصه حضور داشتند.

مدافعان حرم، مجاهدان فی سبیل الله حفظ حقانیت اسلام هستند

وی افزود: آن چه که برای مدافعان حرم مهم بود، انجام تکلیف و رسالت دینی است، در نگاه دینی، عمل به وظیفه باعث و عامل حرکت انسان در انجام کارهای بزرگ است، یعنی این تکلیف که انسان را وادار می‌کند، کاری را انجام بدهد یا نه؛ منعفت و مقام دنیایی هیچ کدام در این میدان تاثیر ندارد.

حجت السلام والمسلمین رسولی عنوان کرد: مدافعین حرم چه شهداء والامقام و چه جانبازان عزیز در این عرصه همه به تکلیف عمل کردند چون می دانستند اگر پا در این راه نگذارند خب میدانید که دشمن قصد از حمله‌ی به سوریه فتح سنگر به سنگر جبهه‌ی مقاومت بود، فقط هدف آن ها حمله به سوریه یا عراق و جاهای دیگر نبود، آن ها براشون سوریه یک سنگر از سنگرهای جبهه‌ی مقاومت بود و اگر در آن جا پیروز می‌شدند طبیعتا جاهای دیگر هم و قطعا در جمهوری اسلامی ایران هم همین درگیری وجود داشت.

وی اذعان داشت: رزمندگان مدافع حرم قبل از آن که دشمن به سمت مرز ما حرکت کند و بتواند فضا را در دست بگیرد که در آن جا توفیقی به دست بیارد، مدافعان حرم اهل البیت (ع) از خاک، آرمان‌ها و ارزش‌های ما در سخت‌ترین شرایط محافظت کردند.

حجت السلام والمسلمین رسولی در پایان خاطر نشان کرد: مدافعان حرم از تمامیت ارضی کشور در شرایط حساس و پیچیده حفاظت کردند و بدون هیچ چشم داشتی در این راه قدم گذاشتند، افرادی که از سر جاهلیت و انحراف در جامعه فکر می کنند مدافعان حرم برای منفعت دنیایی رفته اند، باید برایشان روشنگری و بصیرت افزایی کرد، هیچ فردی برای مقام دنیایی جان و خانواده خود را فدا نمی کند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها