خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد

موزه دفاع مقدس محلی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

تبریز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس یکی از مکان‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروزی است، به اهتمام مسئولان در خصوص تجهز آن تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۵۹
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی‌زاده در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با قدردانی از دستگاه‌هایی که در تحقق برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار همکاری می‌کنند، توضیح داد: شهرداری تبریز از جمله‌ دستگاه‌هایی هست که در تکمیل محتوایی موزه دفاع مقدس همکاری خوبی دارد. اولویت ما نیز تکمیل و تجهیز محتوایی موزه دفاع مقدس استان است و باید کارهای فاخر هنری و ماندگار زینت بخش موزه دفاع مقدس باشند.

وی همچنین پیرامون دایره المعارف دفاع مقدس، اسناد دفاع مقدس، تولیدات مکتوب و غیرمکتوب، طرح‌های عمرانی محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و ... توضیحاتی ارایه داد و از حاضرین درخواست کرد که نکته نظرات و پیشنهادات خویش را در این خصوص مطرح کنند.

سردار عباسقلی زاده بر عرضه اسناد دفاع مقدس توسط ادارات، نهادها و سازمان‌های سطح استان جهت نمایش در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها