تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی میدان دادن به جوانان را از برکات انقلاب دانست و گفت: جوانان کشور در طول انقلاب، هر موقع میدان یافته‌اند همواره از مشکلات ایران گره گشایی کرده اند.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۶۱
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در دیدار با کودکان و نوجوانان نخبه مقام آور در مسابقات لگوکاپ ایران، با قدردانی از همت این کودکان و نوجوانان در پرورش ایده‌ها و تبدیل به محصول، اظهار داشت: این عزیزان با سنین پایین قدم‌های بزرگی برداشته‌اند که تحسین برانگیز است.

وی با اشاره به اینکه این فرزندان جوان و نوجوان ما در عرصه‌های مختلف انقلاب افتخار آفریدند، گفت: در دوران جنگ هم جوانان میدان دار بودند و کشور توفیقات بزرگی کسب کرد.

حجت الاسلام آل هاشم کودکان و نوجوانان را امید آینده کشور در عرصه‌های علمی، ورزشی و... دانست و افزود: موفقیت‌های کشور در عرصه انرژی هسته‌ای به دست دانشمندان جوان حاصل شده است و باید رمینه را برای بروز و ظهور این استعدادها باز کرد.

وی با تاکید بر اینکه این جوانان و نوجوانان باید به افراد موثر برای آینده کشور تبدیل شوند، ادامه داد: حوزه‌های دانش‌بنیان یکی از بسترهای بروز استعدادهای جوانان است و باید این حوزه بیش از پیش تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها