پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از مسولان و مردم کهگیلویه و بویراحمد در محوطه صدا و سیمای مرکز استان در یاسوج به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۴۹۹
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  امیر رئوف مدیر کل صدا و سیمای استان در این مراسم معنوی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام گفت؛ امروز صدا و سیما مفتخر به میزبانی شهید عزیزی است که پیکر مطهرش پس از ۳۳ سال در منطقه عملیاتی جزیره مجنون تفحص شد و امروز بر دستان مردم شهید پرور و در یکی از مراکز مهم فرهنگی و رسانه ای کشور آرام می گیرد.

وی افزود؛  امروز به برکت خون شهیدان نظام اسلامی پس از ۴۳سال حیات طیبه خود در برابر تهدیداتدشمن بیمه شده است و رمز پیروزی ما حرکت در مسیر نورانی شهیدان است. 

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد؛امروز شهدا از ما خدمت صادقانه به مردم و حرکت در مسیر ولایت فقیه را مطالبه می کنند و به تعبیر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رمز عاقبت بخیری ما نسبت به جمهوری اسلامی و انقلاب برآمده از خون شهیدان و ارتباط قلبی و دلی با حکیمی است که سکان انقلاب امروز به دستان باکفایت اوست.

 وی تصریح کرد؛ ۲۷ تیر ۱۴۰۰ برای همکاران من در رسانه ملی و صدا و سیمای استان روزی ماندگار و خاطره انگیز شد و امروز این شهید عزیز همچون مولا و مقتدایش امام حسین علیه السلام برای اهالی رسانه چراغ هدایتی است که راه را گم نکنیم و بیشتر بیندیشیم و با تولید برنامه های موثر نسبت به این شهید و نظام اسلامی برآمده از خون شهیدان ادای دین نماییم. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این آیین با تجلیل از این اقدام مهم فرهنگی صدا و سیما گفت؛این حال و هوای معنوی که این شهید والامقام ایجاد کرد و دلها همه ما را آسمانی و کربلایی نمود و خاطره دوران دفاع مقدس پرافتخار را یادآوری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی افزود؛  کسی که از ولایت و از انقلاب و این سرزمین الهی دفاع کرد و در مقابل استکبار ایستاد خداوند او را به عنوان شهید می پذیرد که بالاترین فضیلت در این عالم شهادت است.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات