خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار خبر داد
بهار-مسئول پایگاه حضرت خدیجه (س) شهرستان بهار از توزیع ۶۰ بسته معیشتی به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط پایگاه حضرت خدیجه (س) بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۲۴
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
توزیع ۶۰ بسته معیشتی توسط پایگاه حضرت خدیجه (س) بهارمنیژه قاسملو در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: همزمان با هفته عفاف و حجاب اردوی تفریحی و فرهنگی بسیجیان پایگاه به اردوگاه ابوذر همدان همراه با نشست‌های روشنگری و رفع شبهات در مورد عفاف و حجاب برگزار شد.

وی عنوان کرد: به مناسبت بزرگداشت این هفته نشست‌های بصیرتی با محوریت عفاف و حجاب در حلقات صالحین برگزار شد، همچنین از تعدادی از حلقه‌های صالحین سرکشی و از حافظین قرآنی و نوجوانان محجبه حلقات توسط فرمانده پایگاه تجلیل شد.

مسئول پایگاه حضرت خدیجه (س) شهرستان بهار غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهرک فرهنگیان بهار را از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب برشمرد که دختران محجبه پایگاه حضرت خدیجه (س) با حضور در مزار شهدای گمنام بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

وی با اشاره به توزیع ۶۰ بسته معیشتی در راستای حمایت از محرومین و در راستای رزمایش مواسات و همدلی ادامه داد: با همت خیرین ۶۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن ماکارانی، نان، گوشت و مرغ به ارزش ۱۲ میلیون تومان بین ۶۰ خانواده نیازمند توزیع شد، همچنین در آستانه سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) کمک هزینه جهیزیه برای یک زوج جوان تهیه و اهدا شد.

قاسملو افزود: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت فصل تعطیلات تابستان کلاس‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، اردویی، قرآنی با حضور مربیان مجرب برای بسیجیان تدارک دیده شده و در قالب طرح جوانه‌های صالحین افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات