یادواره شهدای روستای ده چشمه با حضور پر شور بسیجیان و مردم این روستا در باغ گردشگری دره بهشت روستای ده چشمه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۴۷
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه آغاز دهه امامت و ولایت به همت بسیجیان و مردم روستای ده چشمه شهرستان فارسان یادواره شهدای روستایی ده چشمه، در محل باغ گردشگری دره بهشت برگزار شد.

در این برنامه سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی فرمانده سپاه ناحیه فارسان با حضور در جمع مردم روستای ده چشمه، شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهنده راه شهدای کربلا دانست.

صالحی در ادامه گفت: جریان عاشورا علاوه بر جنبه های عاطفی و احساسی که درون خود گنجانیده ، تمام جنبه‌های عقلانی این حرکت برای بشریت پیام‌آور ظلم ستیزی و عدم سازش با ظلم است. در واقع اگر بخواهیم جریان عاشورا را بیان کنیم مهمترین عنصر این جریان ظلم ستیزی است و اگر شهدای جنگ هشت ساله خودمان را نیز ببینیم بر علیه استکبار و کاخ ظلم زمان خود قیام کردند.

وی افزود: شهدای 8 سال دفاع مقدس کاری حسینی کردند و امام خود را در مقابل جبهه کفر و استکبار تنها نگذاشتند ما نیز باید با تاسی از شهدا در مسیر انقلاب ثابت قدم بمانیم و پا به رکاب رهبر و امام خود باشیم تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برسانیم.

صالحی در پایان گفت: امروزه فرهنگ ایثار و شهادت می تواند برای حل مشکلات کشور راهگشا باشد چرا که این فرهنگ، درواقع فرهنگ کار خالصانه و جهادی است و امروز نیز حل مشکلات کشور کاری جهادی می طلبد. اگر فرهنگ شهادت و ایثار رزمندگان را به جوانان امروز معرفی کنیم یقینا این فرهنگ از سوی جوانان پذیرفته خواهد شد.

ارسال نظرات