بهار-فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد گفت: حجاب و پوشش مناسب برگرفته از حیا و عفت است که این عوامل در استحکام خانواده بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۶۱
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

حجاب و پوشش در استحکام خانواده بسیار تاثیرگذار استمریم طلایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیان کرد: حجاب و پوشش مناسب برگرفته از حیا و عفت است که این عوامل در استحکام خانواده بسیار تاثیرگذار است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی از سوی حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد برگزار شد .

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد ادامه داد: دیدار با امام جمعه شهر صالح آباد، فضاسازی در سطح شهر، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری پاتوق فرهنگی و سلسله نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب و پاسخگویی به شبهات از جمله این برنامه‌ها بود.

وی راه‌اندازی پویش حجاب برتر و تولیدات رسانه‌ای با بهره‌گیری از آیات قرآن، روایات، فرمایشات معصومین(ع)، بزرگان دین و سخنان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با محوریت عفاف و حجاب و انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

طلایی یادآور شد: بازدید از کارگاه آموزشی مهارت‌آموزی در رشته خیاطی، معرفی سه کتاب ترگل، شاخه نبات، اینترنت پاک در فضای مجازی و حقیقی، ذبح یک راس گوسفند و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند، تهیه و توزیع ماسک رایگان، تجلیل از بانوان در ادارات با اهداء شاخه گل و هدایا،تکریم کودکان و نوجوانان خوش حجاب، برگزاری پیاده‌روی مدافعان عفاف و حجاب ، نمایشگاه عفاف و حجاب مجازی نیز از برنامه‌های اجرا شده است.

وی عنوان کرد: برگزاری جشن تکلیف دختران متکلف با عنوان بزم حجاب فاطمی در فضای مجازی، برگزاری کارگاه آموزش تخصصی برش و دوخت چادر ، تجلیل از آرایشگاه‌های اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و اهداء جوایز به نفرات برتر، برگزاری جلسات مجمع مربیان و سرگروه‌های صالحین نیز از مهمترین برنامه‌های این حوزه در این هفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات