خبرهای داغ:
همدان-مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند از استمرار برگزاری ویژه‌برنامه شب‌های شیدایی در شهرستان نهاوند به همت بسیج دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۸۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

استمرار ویژه‌برنامه شب‌های شیدایی در شهرستان نهاوندمحمود گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه شب‌های شیدایی به همت بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا و کمرنگ شدن اجتماعات انسانی و مراسمات مذهبی، اجتماعی به خصوص عدم برگزاری اردوی راهیان نور و همچنین نقش موثر بسیج دانشجویی در برگزاری این اردوهای سراسر نور و تاثیرگذاری مثبت این اردوها بر روحیات جوانان، فعالان بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند ایده جدید و خلاقانه‌ای  را با عنوان شب‌های شیدایی طراحی و برنامه‌ریزی کردند.

وی افزود: این برنامه با حضور روایتگران برجسته دوران دفاع مقدس در مناطقی از شهرستان که در آنجا  شهدای گمنام خاکسپاری شده‌اند برگزار می‌شود که ، تلاش شده همان فضای اردوهای راهیان نور را برای اقشار مختلف مردم، به خصوص قشر فرهیخته دانشجو و جوانان را زنده کنند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند افزود: هدف اصلی از برگزاری این سلسه مراسمات طبق منویات مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بود که البته مورد استقبال مردم قرار گرفت و در مجموع چهار شب بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در این ویژه برنامه حضور پیدا کردند که در نوع خود کم سابقه بود.

وی با بیان اینکه سعی کردیم در این ویژه برنامه از حضور روایتگران بهره‌مند شویم، گفت: این ویژه برنامه طی چهار هفته و هر هفته در جوار یک شهید گمنام برگزار شد.

گودرزی ابراز داشت: شب اول این ویژه برنامه در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند، شب دوم در جوار شهید گمنام حوزه علمیه خواهران، شب سوم در جوار شهید گمنام حوزه علمیه برادران و شب چهارم در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان نهاوند واقع در تپه ابوذر برگزار شد.

وی  با تاکید بر اینکه برگزاری این برنامه ادامه دارد، گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم نهاوند مبنی بر ادامه روند برگزاری این مراسم و همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ویژه برنامه شب‌های شیدایی در طول سال به قوت خود باقی خواهد بود و به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند گفت: ان شاءالله خداوند این خدمت صادقانه و خالصانه را از همه افرادی که برای برگزاری این مراسمات زحمت کشیدند بپذیرد و در پیشگاه شهدا و امام شهدا سربلند واقع شویم و امیدواریم سایر مجموعه‌های فرهنگی استان و شهرستان از این ایده‌ها بهره برده و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گام بردارند.

وی در پایان از مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند، گروه جهادی شهید محسن امیدی، ریاست دانشگاه آزاد و حوزه‌های علمیه، هیئات‌های مذهبی شهرستان نهاوند و... که در برگزاری این ویژه برنامه همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات