خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام معبودی گفت: هم افزایی بسیار خوبی بین مردم و رزمندگان در شمالغرب کشور وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۸۹
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از مناطق شمالغرب کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: مناطق مرزی شمالغرب کشور جز نقاط حساسی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همیشه مورد هجمه ها و شیطنت دشمنان انقلاب بوده است.

وی گفت: رزمندگان و پاسداران در کنار ارتش و دیگر نیروهای نظامی، توانسته اند با تکیه بر توان نظامی و تحت زعامت ولی امر مسلمین، جان برکفانه از این مناطق همچون جان و ناموس دفاع کنند و حتی در سخت ترین شرایط ذره ای از خاک وطن را به دشمن نداده اند.

وی با اشاره به بازدیدهای چند روز اخیر خود از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بیان کرد: طی روزهای اخیر، بازدید از مزار شهدای روستای نیزه، دیدار با آقای عثمان شمسی بازنشسته سپاه، دیدار با خانواده شهید کامل شمسی از شهدای سال ۹۲ در درگیری با گروهک تروریستی پژاک از برنامه های این بازدید بوده است.

حجت الاسلام معبودی گفت: همچنین دیدار با رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین و دیدار با اهالی روستای نیزه میرآباد و بازدید از پاسگاه نیروی انتظامی میرآباد از دیگر برنامه های این بازدید بوده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها