زنجان-به همت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان، اهالی روستای سراب شهرستان خدابنده تا پایان تابستان امسال از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۹۳
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛فقر و محرومیت دو واژه مانوس شده با روستاهای دور افتاده استان زنجان هستند، روستاهایی که روزگاری از رونق خاصی برخوردار بود ، اما به دلیل بی توجهی برخی مسئولان هر روز خالی تر از روز گذشته می شود.

 

روستای سراب روستایی در ۱۵۳ کیلومتری شهر زنجان است که در مرز  استانهای همدان و زنجان واقع شده که اهالی آن برای گذراندن زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

 

 شروع فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در این روستا بارقه امید را در دل روستانشینان این منطقه روشن کرد و موجب امیدواری تعداد کم ساکنان این منطقه شد که با تمامی مشکلات ، زادگاه آبا و اجدادی خود را ترک نکرده و راهی شهر نشدند.

 

بهره مندی از آب آشامیدنی سالم به همت جهادگران قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه زنجان

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر گفت:تامین آب شرب این روستا که از پروژه های آبرسانی مجتمع شهید بیگدلی است با 180 میلیون تومان اعتبار در حال انجام است.

 

سرهنگ جلال غورقانلو با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با همکاری اداره آب وفاضلاب واهالی روستاهای هدف نسبت به رفع کمبود آب شرب در حال اقدام است،تصریح کرد:یکی از روستاهای مذکور،روستای سراب شهرستان خدابنده می باشد که با عنایت خداوند متعال تا پایان تابستان سال جاری اهالی این روستا از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

 

وی ادامه داد:ایجاد هزار متر خط انتقال،ساخت مخزن ذخیره آب یکصد متر مکعبی وساخت اتاق فرمان از فعالیت های صورت گرفته به همت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در این پروژه است.

 

غورقانلو در پایان یادآور شد:بسیجیان و جهادگران استان در قالب بسیج سازندگی در راستای تسریع روند پیشرفت کار فعالیت می کنند تا اهالی روستا هر چه زودتر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.

 

گفتنی است روستای سراب با 60 خانوار و 250 نفر جمعیت در 67 کیلومتری شهرقیدار قرار دارد.

 

 

 

ارسال نظرات