جانشین فرمانده سپاه هوراند:

دشمنان درصدد تزلزل بنیان خانواده با هدف قرار دادن بانوان هستند

تبریز- جانشین فرمانده سپاه هوراند گفت: دشمنان با هدف قرار دادن عفاف و حجاب در جوامع اسلامی درصدد تزلزل در بنیان خانواده و نقش تربیتی بانوان هستند.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۹۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ولی حقیقت در آیین گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در پارک غنچه لر هوراند، افزود: نهاد خانواده به محوریت مادر در جامعه نقش تربیتی ویژه و حساسی دارد که دشمنان و نظام سلطه با درک این واقعیت، به دنبال تضعیف و از بین بردن خانواده ها با تغییر سبک زندگی و انواع هجمه های فرهنگی در جامعه اسلامی هستند.

وی  ادامه داد: دشمن شناخت خوبی نسبت به جوانان تمدن ساز انقلاب اسلامی و نقش مادران در تربیت این جوانان پیدا کرده است و بسیار خوب متوجه شده است که علمای بزرگ و شهدای از جمله سلیمانی ها، باکری ها، کاظمی ها، تاج الدینی ها، کریمی ها و دیگر شهدا در دامن پاک این مادران تربیت یافته و دشمن با هدف قرار دادن مادر در خانواده به دنبال قطع سیر ایثار و فداکاری و شهید و شهادت طلبی و عفاف و پاکدامنی در جامعه اسلامی است.

حقیقت اضافه کرد: امروزه لزوم وجود هفته عفاف و حجاب در تقویم رسمی کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و نباید اجازه بدهیم برنامه های فرهنگی در رابطه با مسئله عفاف و حجاب در حد همین هفته باقی بماند بلکه باید در همه روزهای سال به دنبال رصد، ارزیابی، برنامه ریزی و ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی و به ویژه مسئله حجاب و عفاف باشیم.

وی در ادامه ضمن دعوت از آحاد بسیجیان نسبت به ترویج گفتمان اسلامی با محوریت عفاف و حجاب، ابراز امیدواری کرد جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب، ضمن شناخت نقشه های شوم دشمنان نسبت به حفظ و صیانت  از دستاورد های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نباشند.

حقیقت در پایان خاطر نشان کرد: گفتمان عفاف و حجاب و ازدواج آسان باید به صورت قرارگاهی در سطح شهرستان ترویج پیدا کند و همه متولیان این امورات باید به صورت فعال تلاش کنند تا راهکار های افزایش عفاف و حجاب، ازدواج آسان و حفظ خانواده مناسب با قواره تمدن اسلامی در سطح شهرستان، برنامه ریزی، طرح ریزی، رویه سازی و اجرا شود.

ارسال نظرات