مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ساوه:

مهمترین پیام غدیر توجه به ولایت است

حجت الاسلام محمدی گفت:دست در دست هم متحد به عنوان امت واحده از امام و رهبر خویش و در یک کلمه از ولی فقیه دفاع و پیروی کنیم و اسلام و مسلمین رابه آرمان حقیقی خود یعنی رسیدن به تمدن نوین اسلامی یاری نماییم.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۹۷
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ساوه گفت:با توجه به آیات متعدد از جمله حدود ۳۰۰ آیه در شان و منزلت امیرالمومنین (ع) می‌باشد بازهم مظلومیت حضرت علی (ع) را بیشتر احساس میکنیم که بعد از واقعه غدیر و رحلت پیامبر (ص) امیرالمومنین غصب و مورد بی اعتنایی قرار می‌گیرد.
 
وی گفت:در صورتیکه کسانی که مدعی جانشینی پیغمبر (ص) بودند در وصف و آنان حتی کلمه در قرآن به آن اختصاص داده نشده است. با همه‌ی این احوالات و سنت پیامبراسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم به کلام ایشان چه بسیار از مواردی که پیامبر اسلام (ص) در نبود خود جانشینی را به علی علیه السلام می‌سپرد از جمله جنگ تبوک یا جنگ با رومیان حضرت علی علیه السلام را در مدینه به عنوان جانشین خود معرفی کرده و با خیال راحت رهسپارجنگ با رومیان می‌شد.
 
محمدی افزود:حال چگونه می‌شود که امروز خیلی‌ها مدعی هستند که پیغمبر اسلام برای خود جانشین تعیین کرده است در صورتی که باز هم میبینیم که خلیفه اول دوم برای خود جانشین انتخاب می‌کردند.
 
وی ادامه داد:امروز نیز در جمع شیعیان مظلومیتی دیگر رقم میخورد. جایگاه الهی به نام ولایت فقیه در میان مردم مظلوم واقع میشود. آیا وقت آن نرسیده است که دست در دست هم متحد به عنوان امت واحده از امام و رهبر خویش و در یک کلمه از، ولی فقیه دفاع و پیروی کنیم و اسلام و مسلمین را آرمان حقیقی خود یعنی رسیدن به تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت مهدی عجل الله یاری نماییم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات