نشست هم اندیشی مسئول بسیج ادارات و کارمندان کشور با مدیران ستاد بسیج ادارات تهران بزرگ

کفیل مسئول بسیج کارمندان کشور:ارتقاء خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایت مندی مردم باید مورد توجه ویژه بسیج ادارات کشور باشد
کد خبر: ۹۳۵۸۷۰۶
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش سرویس بسیج ادارات و کارمندان خبرگزاری بسیج، نشست هم اندیشی مسئول بسیج ادارات و کارمندان کشور با مدیران ستاد بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ روز دوشنبه در ستاد تهران بزرک برگزار شد.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان کشور ابتدا با  تسلیت ایام شهادت امام محمد باقر(ع) و آرزوی توفیق زیارت آن امام همام در بقیع از اقدامات همکاران در تهران بزرگ که در صف مقدم اجرای ماموریتها هستند تقدیر و تشکر کردند.

کفیل در ادامه گفت:مدیری که شاکله فکری اش بر اساس برنامه منسجم و بصورت سیستمی باشد هر چند مشکلات و موانعی برای اجرای برنامه ها داشته باشد اما نهایتا به سرانجام خواهد رسید.

مسئول بسیج کارمندان کشور گفت:ما با یک جامعه نخبگانی مدیریتی کشور در ارتباط هستیم که این یک فرصت خوب برای اجرای ماموریتهای بسیج در جامعه کارمندی است.

وی در ادامه گفت:امروز باید نگاهمان به اجرای برنامه ها از آمار کمی و عددی بسمت اجرای کیفی آنها با هدف ایجاد روح خدمت و رضایتمندی مردم باشد.

ایشان در پایان با تاکید مجدد به موضوع رسیدن به دولت اسلامی،ارتقای خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی مردم ،درخواست کرد که به این موضوعات در بسیج ادارات استانها توجه ویژه شود.

ارسال نظرات