خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فجر فارس در گفتگو با بسیج خبر داد:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فجر فارس، از افزایش سرعت واکسیانسیون کرونا در فارس با ورود بسیج جامعه پزشکی فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۷۳۶
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین صمصام در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در  شیراز ، با اشاره به پیک پنجم کرونا اظهار داشت: این پیک مجدداً در برخی از مناطق کشور شدت بیشتری گرفته که در همین راستا همانند قبل جلسه هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین درباره فعالیت‌ طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" برگزار و مواردی مصوب شد.

وی با بیان اینکه در راستای ادامه اجرای طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" فعالیت‌های قبلی در بیماریابی گسترده محله‌محور و خانه به خانه ادامه دارد، گفت: درمان سرپایی بیماران شناسایی شده در مراکز 16 ساعته و مراکز درمان موقت (که بیماران می‌آیند و داروی کرونا را می‌گیرد و بعد مرخصی می‌شوند) صورت می‌پذیرد.

صمصام پیگیری کمک‌های مومنانه در مورد افراد مبتلا در منزل و قرنطینه مانند قبل را از دیگر خدمات این طرح عنوان کرد و گفت: پوشش واکسیناسیون به شدت بالا به شکل ضربتی از خدمات جدید این طرح است که در این مورد، وزیر بهداشت از واگذاری صددرصدی فعالیت بعضی از مراکز تجمعی واکسیناسیون به بسیج اطلاع داد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی فارس تصریح کرد: به دنبال این هماهنگی کشوری، سپاه فجر استان فارس پیرو تفاهم نامه قبلی مبنی بر واگذاری کلیه سالن‌های 9 دی و صالحین جهت انجام واکسیناسیون، با اعلام بسیج همگانی جهت کمک به جهادگران سلامت، با فعال کردن قرارگاه‌های مختلف با تاکید بر بسیجیان مخلص همانند پیک‌های قبل در قالب طرح "شهید سلیمانی"، حضور تمام قد در کنار مردم و کادر درمان کشور را اعلام کرد.

به گفته صمصمام بسیج جامعه پزشکی استان فارس هم آمادگی خود را برای تجهیز سالن‌های متعلق به سپاه جهت واکسیناسیون اعلام کرده و در حال هماهنگی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که در روزهای آینده با همکاری جهادگران سلامت، سرعت واکسیناسیون در استان بالا برود و جمعیت بیشتری تحت پوشش واکسیناسیون قرار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها