نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به نقش نقد منصفانه در حل بسیاری از مشکلات کشورگفت: نقد باید سازنده و دلسوزانه و همراه با راهکار باشد زیرا در غیر این‍صورت هیچ معضلی در کشور بدون نقد منصفانه حل نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۸۷۵۶
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی، ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس ائمه جمعه استان در سالن جلسات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام محمدباقر علیه‌السلام یکی از الگو‌های جوانان در جامعه می‌تواند به‌حساب آید، اظهار کرد: امام محمدباقر (ع) یکی از بل کرامت‌ترین امامان بوده و دارای فضائل بسیار زیادی است که باید به آن توجه جدی شود.

وی با تبریک سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب به امامت آیت‌الله طالقانی گفت: نماز جمعه را از برکات انقلاب اسلامی بوده و در سایه اقامه نماز جمعه بسیاری از آثار منفی که می‌توانست متوجه نظام اسلامی‌شود، از بین رفته است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه مؤمنین به اقامه نماز جمعه افزود: اجتماع با بصیرت نماز جمعه دارای برکات بسیاری است، لذا ارتقای آگاهی اعتقادی و سیاسی مردم از برکات نماز جمعه محسوب می‌شود.

فلاحتی سنگر نماز جمعه را پایگاه بیان معارف اسلام دانست و بیان کرد: حضور علما در نماز جمعه موجب انسجام آحاد جامعه می‌شود به این منظور رئیس‌جمهور منتخب از آحاد مردم خواسته تا نیرو‌های در تراز انقلاب برای تصدی امور را پیشنهاد کنند و در این راستا هم آوایی ائمه جمعه با مردم حائز اهمیت است.

وی با اشاره به نقش نقد منصفانه در حل بسیاری از مشکلات کشور تصریح کرد: نقد باید سازنده و دلسوزانه و همراه با راهکار باشد، زیرا در غیر این‍صورت هیچ معضلی در کشور بدون نقد منصفانه حل نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در گیلان اسلام را یکی از مدافعان حضور زنان در جامعه معرفی کرد و گفت: وجود جوانان دارای تخصص و متعهد در عرصه‌های مدیریتی اثرگذار است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات