ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت:تحقق اهداف عالیه انقلاب بر مدار پیش برندگی و پیش روندگی سپاه امکان پذیراست.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۲۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
تحقق اهداف عالیه جامعه بر مدار پیش برندگی و پیش روندگی سپاه امکان پذیراست
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز ۲۸ تیرماه با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین  حسین طیبی فر جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولین و فرماندهان استانی به صورت ارتباط زنده تصویری با رده‌های مقاومت بسیج سراسر استان  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.
 
تحقق اهداف عالیه جامعه بر مدار پیش برندگی و پیش روندگی سپاه امکان پذیراست
سردار سیاوش مسلمی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد پیش رو،   پیش‌برندگی و پیش‌روندگی را دو مولفه مهم در سپاه دانست و گفت: سپاه باید بر این اساس دو مولفه نسبت به  اهداف عالیه انقلاب اسلامی اقدام کند.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه  سپاه در حوزه پیش‌برندگی به‌واسطه گزینش خوب موفق بوده است، افزود: سپاه باید در حوزه پیش‌روندگی نیز برای رسیدن به اهداف عالیه جامعه تلاش کند و این رسالت سنگین سپاه  است.

سردار مسلمی در ادامه  تکلیف‌مداری، ایمان، بصیرت، جهادگری و انقلابی بودن محض را از ویژگی‌های بارز یک پاسدار برشمرد و اضافه کرد:  حوزه نمایندگی، ولی فقیه برای تربیت پاسداران وظیفه مهمی را بر عهده دارد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه، در  امر آموزش و تربیت مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب تکلیف مهمی دارد، تاکید کرد:همه باید نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کنیم  تا رسالت خود را در حفاظت از انقلاب و انقلابی‌گری به درستی انجام دهیم.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان این آئین از زحمات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام تسخیری تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام رعایتی نیز با حکم نماینده، ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا منصوب شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها