خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام:

شروع رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت دهه امامت و و لایت ازامروز

از ابتدای امسال تاکنون در رزمایش کمک‌های مومنانه ۱۰۳ میلیارد تومان خدمت در سطح استان به مردم نیازمند ارائه شده است.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۶۷
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی در نشست اعضای قرارگاه نهضت خدمت رسانی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «هر کس سنت نیکویى را بنا نهد، اجر آن و اجر همه عمل‏‌کنندگان به آن عمل تا روز قیامت براى اوست، بدون اینکه از اجر آنان کم گردد».

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: رزمایش نهضت کمک های مومنانه و خدمت رسانی در استان از فردا ۲۹ تیرماه به مناسبت دهه ولایت و امامت آغاز می شود و تا ۱۲ مرداد ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۲ هزار و ۱۸۲ بسته معیشتی در استان توزیع شده است، افزود: همچنین ۱۰ هزار و ۸۹۱ دست کفش و لباس، هزار و ۳۸۳ مورد لوازم زندگی و چهار هزار و ۷۹۱ کارت هدیه بین نیازمندان توزیع شده است.

سردار قاسمی در ادامه توزیع یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۷۷۳ پرس غذای گرم بهداشتی، ۴۸ هزار و ۷۲۰ قرص نان، توزیع هشت هزار و ۱۲۳ کیلوگرم گوشت قربانی، توزیع ۵۲ هزار و ۷۲ بسته بهداشتی، توزیع ۴۵۳ مورد دارو و تجهیزات پزشکی بین افراد آسیب دیده از کرونا را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از آزاد سازی ۶۶ زندانی جرایم غیر عمد از ابتدای امسال خبر داد و بیان کرد: توزیع ۴۱۸ سری جهیزیه، توزیع ۱۰ عدد تبلت و وسایل کمک آموزشی، اعطای ۱۴۵ فقره تسهیلات اشتغالزایی از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی توزیع هزار و ۱۱۱ بسته لوازم‌التحریر و اعطای ۶۴۸ وام قرض‌الحسنه را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون در رزمایش کمک‌های مومنانه ۱۰۳ میلیارد تومان خدمت در سطح استان به مردم نیازمند ارائه شده است.

منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها