مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان گفت: طلبه جهادگر حجت الاسلام سابقی نژاد روحانی جهادگر استان سیستان و بلوچستان در مسیر خدمت به بیماران و متوفیان کرونایی و ابتلا به کرونا فوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۸۰
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم بامری امروز در زاهدان اظهار کرد: طلبه جهادگر حجت الاسلام سابقی نژاد روحانی جهادگر استان سیستان و بلوچستان در مسیر خدمت به بیماران و متوفیان کرونایی و ابتلا به کرونا فوت کرد.

 مسئول سازمان بسیج  طلاب و روحانیون سپاه سلمان افزود: این طلبه جهادگر از جمله کسانی بود که از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تلاش و مجاهدت هایی بسیاری در بحث تغسیل، تدفین، نماز و تلقین اموات کرونایی و غیرکرونایی انجام می‌دادند و روزانه چندین ساعت در کنار دیگر همرزمان جهادگر مشغول به فعالیت بودند که متاسفانه در این مسیر دچار ابتلاء به بیماری کرونا شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بامری بیان کرد: با توجه به اینکه  این روحانی خدوم و جهادگر در جهت خدمت و فعالیت جهادی به بیماران و متوفیان کرونایی مبتلا به این بیماری شدند و از دنیا رفتند، شهید خدمت  محسوب می‌شوند که با پیگیری و تلاش مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان اقدامات لازم در حال پیگیری است.

ارسال نظرات