عفاف و حجاب سبب حفظ حرمت ها و رعایت ارزش های متعالی انسانی و الهی

به مناسبت هفته عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر نشستی در اداره بیمه سلامت بانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۸۷
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

به گزارش سرویس بسیج ادارات و کارمندان خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر نشستی در اداره بیمه سلامت بانه برگزار شد

ماموستا جمال کریمی، امام جمعه موقت بانه در نشستی بمناسبت هفته عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر که در اداره بیمه سلامت بانه برگزار شد گفت: زدودن حیا و عفاف در اجتماع از توطئه های شوم استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه دین اسلام بر مقوله حجاب تاکید دارد، اظهار کرد: در قرآن آیات فراوانی در خصوص رعایت حجاب و عفاف وجود دارد، حجاب و عفاف در جامعه سبب حفظ حرمت ها و رعایت ارزش های متعالی انسانی و الهی است و سبب می شود، جامعه دارای غنای فرهنگی الهی و انسانی شود.

ماموستا کریمی با بیان اینکه حجاب مصونیت است، نه محدودیت یادآور شد: حجاب برای همه آحاد جامعه چه زن و چه مرد و در تمام شئون فردی و اجتماعی امری لازم و ضروری و سبب اعتلای شخصیت فردی و اجتماعی می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید حجاب و عفاف در جامعه مورد توجه جدی همگان قرار گیرد، بیان کرد: مسئولان در هر جایگاهی که هستند در خصوص موضوع حجاب و عفاف حساس باشند؛ چرا که دین ما این حساسیت را دارد و ما نیز باید اینگونه باشیم.

عفاف و حجاب سبب حفظ حرمت ها و رعایت ارزش های متعالی انسانی و الهی

ارسال نظرات