خبرهای داغ:
در حاشیه بازدید از مناطق شمالغرب کشور صورت گرفت؛
حجت الاسلام معبودی در حاشیه حضور و بازدید از مناطق شمالغرب از پروژه ساخت نمازخانه در مسیر شهر میرآباد توسط یگان مهندسی تیپ ۸۲ قزوین بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۱۱
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی در حاشیه حضور و بازدید از مناطق شمالغرب و دیدار با رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه قزوین از پروژه ساخت نمازخانه در مسیر شهر میرآباد که توسط یگان مهندسی تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر استان قزوین در حال اجراست، بازدید کرد.

وی در این بازدید در جمع گردان مهندسی تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) قزوین گفت: تمام این تلاش های شما در راستای فرامین مقام معظم رهبری است که فرمودند؛ حفظ وحدت واجب است می باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، اظهار کرد: بی شک زحمات و تلاش های مجاهدانه و خالصانه شما، باقیات صالحاتی برای شما و روشنی بخش آخرتتان خواهد شد.

حجت الاسلام معبودی افزود: امروز من به نمایندگی از رزمندگان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به شما غیور مردان و مجاهدان فی سبیل الله خدا قوت عرض می کنم و از خداوند متعال برای شما عزیزان توفیق روز افزون را مسئلت دارم.

در ادامه دلشاد فرمانده گردان مهندسی تیپ ۸۲ در رابطه با ساخت مسجد در ۱۰ کیلومتری شهر میرآباد گفت: در راستای اهمیت جایگاه نماز و برپایی آن به صورت جماعت، با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیون ریال هزینه این کار انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به محرومیت عمرانی در منطقه منطقه بر آن شدیم تا علاوه بر فعالیتهای مردم یاری و محرومیت زدایی، و به منظور تسهیل در امر اقامه نماز مسافران، ساخت مسجد در میرآباد آغاز شد.

لازم بذکر است که پیش از این در مسیر شهر میرآباد محلی برای اقامه نماز وجود نداشت و فقدان محلی برای اقامه نماز موجب ساخت این مسجد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها