جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: با توجه تنش آبی بوجود آمده برای بخش هایی از استان خوزستان ۱۰ دستگاه تانکر آبرسانی بمنظور کمک به مردم این استان ارسال شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۴۳
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، به گزارش روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، سرهنگ قدرت الله کریمیان روز سه شنبه اظهار داشت: بنابر به درخواست سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان مبنی بر تامین تانکر آبرسانی و در راستای تداوم رزمایش کمک های مؤمنانه و با پیگیری سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام این اقدام انجام شد.

وی افزود: این تانکرها با استفاده از ظرفیت سپاه، ادارات و شرکت ها با ظرفیت جمعا ۱۷۰ هزار لیتر برای آبرسانی و خدمت رسانی به مردم خوزستان ارسال شد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: سپاه همواره در کنار مردم و در ارائه خدمات بی منت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و خود را سرباز پا به رکاب برای خدمت به مردم می‌داند.

وی تاکید کرد: برای برون رفت از مشکلات کشور نیازمند وحدت و همدلی هستیم و از همه دعوت می کنیم در مسیر دلسوزی و همدلی در راستای توسعه و اعتلای ایران اسلامی گام بردارند.

استان ایلام دارای ۸۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف با تخصص‌های گوناگون است که در مواقع لزوم چون حواث طبیعی، اپیدمی بیماری و محرومیت‌زدایی در تمامی نقاط استان فعالیت می‌کنند.ب

بخشی از روستاها و مناطق حاشیه‌ای خوزستان به دلیل خشکسالی و کمی بارش ، با مشکل کم آبی و بی آبی روبه‌رو هستند.

ارسال نظرات